پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 115
حضور مؤثر شركت توزیع نیروی برق بوشهر در نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو
شرکت توزیع نيروي برق استان بوشهر به‌عنوان يكي از ده شركت منتخب شركت توانير در نمايشگاه پژوهش و فناوري وزارت نيرو حضور يافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی مديرعامل این شركت با اعلام اين خبر گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر دستاوردهای گروه تحقیقات خود شامل دستگاه ضریب توان متر آمپر متر، ولت متر فشار ضعیف و متوسط، ماده عایق بتومین جهت بالا بردن تحمل فیزیکی پوسته کابل و همچنین جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به درون کابل و سیستم هوشمندسازی کنترل و دیسپاچینگ پست‌های زمینی بدون دخالت اپراتور را در اين نمايشگاه ارائه كرد.
وي با تأکید بر اینکه حمایت از تولیدِ داخلی همواره از سیاست‌های اصلی این شرکت محسوب می‌شود، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره به صورت فیزیکی، بستری مطلوب برای تعامل شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت برق در کشور است. برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو به مناسبت هفته پژوهش، فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردها، خدمات و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت آب و برق است.
بازدید وزیر نیرو، معاونان و مديرعامل شركت توانير از غرفه شركت نیز فرصت مناسبی را براي ارائه همكاران حاضر در غرفه شركت فراهم آورد تا علاوه بر معرفی محصولات خود، به طرح و بیان مشکلات خود نیز بپردازند.
جشنواره پژوهش و فناوري وزارت نيرو که از ۲۹ آذرماه سال جاری در محل پژوهشگاه نیرو برپا شده بود، امروز یکم دی‌ماه به کار خود پایان داد.

منبع خبر
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0