پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ 
  • تعداد بازدید : 326
خبرنگاران و ایده پردازان برتر در ترویج مصرف بهینه برق در بوشهر تجلیل شدند
با برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر از خبرنگاران و ایده پردازان برتر در حوزه ترویج مصرف بهینه برق در استان بوشهر با حضور نمایندگان دشتستان و بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه امام صادق (ع)، مسئول سازمان بسیج رسانه استان و همچنین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در تشریح این خبر افزود: موضوع مصرف بهینه برق همواره یکی از موضوع های ویژه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر است که از این طریق سعی می‌شود مصرف بهینه برق در بین مشترکان هم استانی نهادینه شود.

وی بیان کرد: در این راستا برگزاری جشنواره رسانه ابوذر فرصتی است تا از رسانه های پیشرو در زمینه بهینه سازی مصرف برق به نحو شایسته و ارزنده تجلیل شود.

حشمتی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بر مسئولیت های اجتماعی خود اهتمام جدی دارد که حمایت از برگزاری باشکوه جشنواره رسانه نیز بخشی از این رسالت اجتماعی به شمار می رود.

وی عنوان کرد: در استان بوشهر ظرفیت رسانه‌ای قابل توجهی وجود دارد که این ظرفیت محرکی بسیار خوب برای رسیدن به توسعه پایدار در استان است.

حشمتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: مشترکان بوشهر تابستان گذشته همکاری بسیار خوبی با شرکت توزیع نیروی برق استان داشتند که انتظار است این اهتمام جدی آن برای مصرف بهینه برق همچنان تداوم داشته باشد چراکه این مهم تضمین بخش برق پایدار است
گفتنی است از بین آثار داوری شده در جشنواره در بخش موشن گرافیک از آقای حمید حق جو کارشناس روابط شرکت موفق به کسب مقام سوم شد.

منبع خبر
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0