پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 319
كاركنان شركت توزیع نیروی برق استان بوشهر با آرمان های شهدا تجدید بیعت كردند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: کارکنان این شرکت به مناسبت هفته دفاع مقدس با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.


به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در این آیین که در گلزار شهدا شهر بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و از جان گذشتگی هایی است که منجر شد ایران اسلامی این روزها در اوج استقلال  و آزادگی قرار داشته باشد.
حشمتی افزود: امنیت امروز ما مرهون ایثار گری و خون شهداست و همه باید پاسدار این میراث با حرکت در مسیر شهدا و امام شهدا باشیم 
وی بیان کرد: دفاع مقدس حماسه ای تاریخی و جاودانه است که برای سال ها از آن یاد خواهد شد و خاطرات شنیدنی آن نیز باید نسل به نسل و بویژه برای جوانان منتقل و تبیین شود.
حشمتی اظهار داشت: دفاع مقدس برای ایران اسلامی یک جنگ نابرابر بود چراکه در نبود سلاح و تجهیزات پیشرفته و تنها با تکیه بر قوای ایمانی و اعتقادی بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شد.
وی افزود: این رویداد تاریخی نشان داد که با سلاح ایمان و اعتقاد پیروزی در هر نبردی محقق شدنی بوده  و در این مسیر جای هیچگونه شک و تردیدی وجود ندارد.
حشمتی عنوان کرد: هفته دفاع مقدس نشان داد ایران اسلامی در هر شرایطی آماده دفاع از مرزهای خود بوده و اجازه دست درازی به هیچ دشمن متخاصمی نخواهد داد.
 سرهنگ شهابی فرمانده بسیج شهرستان بوشهر نیز که در این ایین حضور داشت افزود: گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان از اهمیت زیادی برخوردار است و همواره باید در مسیر راه شهدا گام برداریم.

منبع خبر
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0