جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 404
نشست رئیس مجلس شورای اسلامی با مدیران صنعت برق
حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در نشست ویدئو کنفرانسی رئیس مجلس شورای اسلامی با مدیران صنعت برق

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان به صورت ویدئو کنفرانسی در نشست رئیس مجلس شورای اسلامی با مدیران صنعت برق شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، نشست ویدئویی  دکتر قالیباب رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضا کمیسیون انژری و وزیر نیرو ، مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت های  تولید و توزیع و برق منطقه ای کشور در مرکز پایش توانیر روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۵  برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: برگزاری این نشست با حضور مدیران ارشد صنعت برق و همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی فرصتی بود تا محدودیت ها اولویت‌های صنعت برق برای عبور موفق از پیک بار تابستان تبیین شود.
غلامرضا حشمتی افزود: در چند روز گذشته با همکاری چشمگیر مردم و صنایع خاموشی‌ها در بخش خانگی برطرف  شده که انتظار است این رویه برای چند هفته فرارو نیز محقق شود.
وی در ادمه ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی همکاران صنعت استان در بخش های تولید، انتقال و توزیع نیروی برق بیان کرد: طرح مقابله جدی با ماینرهای غیرمجاز، تغییر ساعت کار ادارات، انعقاد تفاهم نامه با صنایع کشور، اعمال مشوق برای مشترکان خوش مصرف از دیگر موارد تاثیرگذار در کاهش خاموشی‌ها بوده است.
حشمتی عنوان کرد: امسال کاهش چشمگیر بارش‌ها منجر به نابرابر تولید و مصرف شد که این نابرابری ایجاب کرده مدیریت مصرف تابستان امسال با جدیت بیشتری دنبال شود.
وی گفت: در این زمینه صنعت برق با تلاش جهادی پای کار آمده تا بتواند در شرایط کرونایی و گرمای طاقت فرسا میزان پایداری برق مشترکان را به بیشترین سطح ممکن برساند.
در ادامه مهندس کروبی نیا مدیر تولید نیروگاه های استان ، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیز مطالبی در خصوص راهکارهای عبور موفق از تابستان بیان کردند.

منبع خبر
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0