جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 652
مصرف برق شركت های سیمان استان بوشهر تا ۹۰ درصد كاهش یافت
درجهت رفع خاموشی بخش خانگی مصرف برق شرکت‌های سیمان استان بوشهر ۹۰ درصد کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با هماهنگی استانداری بوشهر و رایزنی‌های صورت گرفته با کارخانه‌های سیمان این استان مصرف برق آنها در راستای تامین برق پایدار مشترکان محترم استان در بخش  خانگی ۹۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در تشریح این خبر اظهار داشت: کارخانه‌های سیمان به عنوان مشترکان دیماندی و با مصرف برق بالا هستند که کاهش ۹۰ درصدی برق آنها اقدامی مهم در راستای تامین برق هم‌استانی‌ها به شمار می‌رود.
وی بیان کرد: پیش از این نیز در تعامل صورت گرفته با بخش‌های مختلف صنعت در استان بوشهر زمینه برای کاهش مصرف آنها فراهم شده است.
حشمتی ادامه داد: اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر همواره حمایت از تولید با تامین برق پایدار است اما وقوع  شرایطی خاص به دلیل نبود تعادل بین تولید و مصرف و کمبود ۱۲ هزار مگاوات تولید برق در کشور شرایطی ایجاد کرده تا از ظرفیت بخش صنعت برای تامین برق پایدار مشترکان خانگی استفاده شود. 
وی افزود: مکمل همه این‌ها مصرف بهینه است و با توجه به اعلام هواشناسی مبنی  بر افزایش دمای استان طی روزهای آینده، مشترکان باید این طی چند هفته فرارو با جدیت تمام نسبت به کاهش مصرف اهتمام جدی داشته باشند.
حشمتی اظهار داشت: برای کاهش مصرف نیاز است اولا دستگاههای غیر ضروری نظیر کولرهای اضافی، لامپ های اضافی را خاموش و ثانیا دستگاه‌های برقی پرمصرف مانند اتو  و  ماشین‌های لباسشویی و جارو برقی را بصورت حداقلی و در ساعت‌های غیرپیک (اوایل روز و اواخر شب) مورد استفاده قرار گیرد.
وی گفت: با مجموع اقدامات انجام شده در زمینه محدودیت صنایع و احساس مسئولیت بیشتر مشترکان محترم خانگی و تجاری بدون شک شاهد حذف خاموشی های برنامه ریزی شده بخش خانگی و زمینه مناسب برای عبور موفق از پیک بار تابستان نیز فراهم خواهد شد.

منبع خبر
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0