يکشنبه, 9 آذر 1399
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 94
خدمات شركت توزیع نیروی برق استان بوشهر از طریق اپلیكیشن برق من به مشتركان ارائه می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، شهریار جمهیری دبیر کارگروه راه اندازی خدمات غیرحضوری این شرکت با بیان اینکه از سال 1395 طرح خدمات غیرحضوری به مشترکان در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تدوین شده است، اظهار داشت: این پروژه به عنوان یکی از برنامه‌های چشم‌انداز این شرکت در دستور کار قرار گرفته است و تا پایان سال 1405 ارائه خدمات حضوری به مشترکان به صفر می رسد.

دبیر کارگروه راه‌اندازی خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به انتشار ویروس کرونا و نقش مهم فاصله گذاری اجتماعی در شکستن زنجیره انتقال، خاطر نشان کرد: با شیوع ویروس کرونا اجرای طرح خدمات غیرحضوری به مشترکان برق تسریع و این خدمات از طریق پورتال و اپلیکیشن ارائه شد.

جمهیری از اجرای طرح خدمات غیرحضوری  به مشترکان برق خبر داد و تصریح کرد: طرح ملی قبض سبز از سوی شرکت توانیر مطرح شد و نخستین خدمات الکترونیک شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، پرداخت و مشاهده صورتحساب مصرف انرژی بود.

دبیر کارگروه راه‌اندازی خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن برق من گفت: این سامانه از اواسط مهرماه امسال افتتاح شد و دارای 4 بخش شامل صورتحساب، خاموشی، برق امید و خدمات مشترکین است.

وی، با بیان اینکه در اپلیکیشن برق من در قسمت خدمات مشترکین تمامی خدمات پس از فروش در حوزه انشعاب برق ارائه می‌شود تصریح کرد: در این بخش 15 نوع خدمت از طریق نرم‌افزار بدون حضور، به مشترکان از طریق تلفن همراه ارائه می‌شود.

جمهیری با اشاره به اینکه خرید انشعاب، تغییر نام و هرگونه خدماتی که نیازمند ارائه مستندات باشد از طریق تلفن همراه انجام می‌شود، افزود: در اجرای طرح برق امید که ابزار تشویقی برای بهره‌وری بیشتر و ایجاد الگوی مصرف متوازن و متناسب است مشترکان برق به 3 بخش کم‌مصرف، خوش‌مصرف و پرمصرف تقسیم و بهای برق مصرفی گروه کم‌مصرف با 100 درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

دبیر کارگروه راه‌اندازی خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به بخش خاموشی اپلیکیشن برق من پرداخت و بیان کرد: تمامی خدمات مربوط به خاموشی برق شامل ثبت خاموشی، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق، درخواست رفع حریم، اعلام مشکل روشنایی معابر، رفع خطر از تأسیسات مخاطره‌ آمیز، ثبت خسارات وارده به شبکه از این بخش قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه در اپلیکیشن برق من 37 خدمت به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود افزود: علاوه بر این، میز خدمت الکترونیک پورتال شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به گونه ای طراحی شده که 62 نوع خدمت الکترونیک در این سامانه بارگذاری شده است و  به مشترکان برق ارائه می‌شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.6.6.0
    V5.6.6.0