يکشنبه, 9 آذر 1399
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 184
راه اندازی اپلیكیشن برق من و ارائه خدمات شركت توزیع نیروی برق استان بوشهر به صورت غیرحضوری

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با راه اندازی اپلیکیشن "برق من" ۳۷ خدمت این شرکت برای مشترکان غیرحضوری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، مذکوری  در این رابطه اظهار داشت: این نرم افزار با هدف ارائه خدمات به صورت غیرحضوری طراحی و راه اندازی شده است که با توجه به محدودیت‎های ایجاد شده به دلیل همه‌گیر شدن بیماری کرونا و جلب رضایتمندی مردم استان می‎تواند بسیاری از ترددهای غیرضروری را کاهش دهد.

وی بیان کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به کافه بازار و یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نسبت به دریافت و نصب این اپلیکیشن اقدام کنند.

مذکوری ادامه داد: با راه اندازی این اپلیکیشن ۳۷ خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در چهار بخش "خدمات صورتحساب"، "خاموشی"، "برق امید" و "خدمات مشترکین" قابل دسترسی است.

وی افزود: مشترکان و متقاضیان انشعاب با ثبت و تأیید شماره تلفن همراه خود در این اپلیکیشن می توانند از خدمات ارائه شده در این سامانه بهره ‎مند شوند.

مذکوری اظهار کرد: امکان ثبت شناسه قبض‎های مختلف در این اپلیکیشن برای یک مشترک وجود دارد و با توجه به کاربرپسندن بودن سامانه، خدمات الکترونیکی ارائه شده در آن به گونه ای طراحی شده که کاربران با میزان مهارت های متفاوت بتوانند به آسانی از امکانات آن استفاده کنند.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    5.6.6.0
    V5.6.6.0