جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 894
دیدار مدیر عامل شركت توزیع نیروی برق استان بوشهر با امام جمعه عسلویه

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر  مهندس مذکوری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در ادامه بازدید از شهرستان عسلویه با حجت اسلام و المسلمین هاشمی نژاد امام جمعه محترم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
 در این دیدار مهندس مذکوری ضمن تشکر از حمایتهای امامان محترم جمعه در اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف در بین شهروندان استان با بیان اینکه تابستان سال جاری با همکاری مردم شریف استان و مسولین استان با موفقیت و بدون خاموشی سپری گردید، این مهم را نشانه اشاعه فرهنگ  مدیریت مصرف در بین شهروندان دانست.
وی افزود: با توجه به شرایط خاص جامعه بدلیل وجود ویروس کرونا و خانه نشینی همشهریان و سهم ۷۰ درصدی مصرف لوازم سرمایشی در بخش خانگی،  موفقیت بزرگی توسط خادمان مردم در صنعت برق استان رقم خورد. 
 مهندس مذکوری در ادامه ضمن برشمردن اقدامات صنعت برق نظیر طرح قبض سبز،  طرح برق امید را از دیگر اقامات دولت درراستای اصلاح الگوی مصرف در بخش خانگی عنوان نمودند که موجب ترغیب و تشویق مشتر‌کین در جهت اصلاح الگوی مصرف خواهد شد.
وی افزود: از دیگر مشکلات صنعت برق در استان خصوصا شهرستان عسلویه عدم پرداخت بموقع بهای برق مصرفی است که بعنوان منبع اصلی تامین مالی توسعه و اصلاح شبکه برق میباشد و ابراز امیدواری نمود با همراهی همه مسئولین و همکاری مشترکین این مهم محقق گردد تا در توسعه شبکه و ایجاد زیرساخت تامین برق خللی ایجاد نگردد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0