پنج‌شنبه, 3 مهر 1399
عنوان گروه خبري / نشست ها و جلسات .
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 326
پاسخگویی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان بوشهر به مشتركان از طریق سامانه سامد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از طریق سامانه تلفنی سامد به صورت مستقیم با شماری از مشترکان محترم این شرکت گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، مهندس مذکوری در این گفت و گوی تلفنی صمیمانه با چند تن از مشترکان نسبت به پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات آنها در حوزه صنعت برق اقدام کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: سامانه سامد یک ظرفیت بسیار ارزشمند برای ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشترکان برق با مدیران شرکت و حل سریع مسائل و مشکلات آنها است.

مذکوری افزود: در روزهایی که شیوع کرونا باعث کاهش مراجعه حضوری مشترکان شده است، سامانه سامد فرصت مناسبی فراهم آورده تا مردم بتوانند بدون حضور در مراکز پر رفت و آمد پیگیر درخواست‎های خود باشند. وی در سامانه سامد به حل مشکلاتی نظیر در خواست انشعاب ، روشنایی معابر ، مسائل واحد های صنعتی ، سامانه پاسخگویی ۱۲۱ ، رعایت الگوی مصرف برق در زمان پیک بار ، جابجایی شبکه ، برقرسانی به منازل مسکونی پرداختند .
وی در بخش دیگری از صحبت‎‏های خود اظهار کرد: در این روزها با افزایش میزان رطوبت و دمای هوا شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیش از هر زمان دیگری از مشترکان فهیم خود درخواست رعایت الگوی مصرف بهینه برق دارد.

مذکوری گفت: سرویس منظم کولرها، تنظیم دمای کولر بر روی24 درجه، استفاده از ظرفیت نور خورشید برای روشنایی خانه از جمله مواردی است که به کاهش مصرف برق کمک تاثیرگذاری می‌‎کند.

وی افزود: عدم استفاده از وسایل برقی غیر ضرور مانند اتو، جارو برقی و ماشین لباسشویی در ساعت‎های پیک (از ساعت ۱۲ الی ۱۷ ) از جمله موارد مهم کمک به مصرف بهینه برق است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.6.6.0
    V5.6.6.0