جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 144
بوشهری‌ها استفاده از ظرفیت نرم افزار "برق من" را مدنظر قرار دهند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک ارائه ۲۷ خدمت این شرکت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری قابل انجام است که شهروندان گرامی برای استفاده از این ظرفیت باید اقدام به نصب اپلیکیشن "برق من" کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ، غلامرضا حشمتی در تشریح این خبر اظهار کرد: الکترونیکی شدن خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در راستای تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان و بدون نیاز به مراجعه حضوری بر بستر  نرم افزار " برق من" صورت گرفته است.
وی بیان کرد: در زمان حاضر خدمات درخواست انشعاب، کاهش یا افزایش آمپراژ، تفکیک یا ادغام انشعاب،  اصلاح سرویس، قطع و وصل انشعاب، تغییر مکان داخلی، نصب مجدد انشعاب، جمع آوری موقت انشعاب به صورت غیرحضوری به مشترکان ارائه می‌شود.
حشتمی ادامه داد: جمع آوری دائم انشعاب، آزمایش کنتور، تغییر تعرفه، اصلاح نام، تغییر نام مشترک، اصلاح اطلاعات و گزارش برق‌های غیرمجاز از دیگر خدماتی است که به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.
وی عنوان کرد: اطلاع از خاموشی‌های با برنامه، برطرف کردن خطر از تاسیسات مخاطره‌آمیز، درخواست رفع حریم، اعلام مشکل روشنایی معابر، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق، ثبت خسارت وارد به شبکه، ثبت سرقت برق، ثبت خسارت وارده به مشترکان، ثبت مکاتبات مراجعان حوزه برق و استعلام شبکه موجود توسط سازمان ها و ادارات دولتی از دیگر خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است که بدون نیاز به مراجعه حضوری برای مشترکان امکان پذیر شده است.
حشمتی ادامه داد: شهروندان محترم  برای برخورداری از این خدمات باید نسبت به دانلود و نصب اپلیکیشن "برق من" درتلفن همراه خود اقدام کنند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک برق من جایگزین سامانه پاسخگویی ۱۲۱ خواهد شد
دریافت اپلیکیشن موبایل
https://saapa.ir/mobile-app
وب اپلیکیشن و خدمات غیر حضوری پورتال
http://egov.bedc.ir/electronic_service/ui/service/index

منبع خبر
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0