جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 148
بارندگی و طوفان به تاسیسات برق 10 شهرستان استان بوشهر خسارت زد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته بارندگی و سیل اخیر به تاسیسات برق ده شهرستان این استان خسارت زد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی  در تشریح این خبر اظهار کرد: در جریان فعالیت سامانه بارشی اخیر در مجموع ۱۰۰ میلیارد ریال به تاسیسات برق شهرستانهای بوشهر، عسلویه، کنگان، جم، دشتی، دیر، تنگستان و گناوه خسارت وارد شد.

وی بیان کرد: در این حادثه حدود هفت ونیم کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۱۷ دستگاه ترانسفورماتور آسیب دیده است.

حشمتی اظهار کرد: شماری از مشترکان نیز دچار بی برق شدند که با تلاش و بسیج همه امکانات و نیروهای اتفاقات و عملیاتی امانی و پیمانی که از قبل با تشکیل کمیته مدیریت بحران همزمان با اعلام ورود سامانه بارشی به حالت آماده باش در نقاط مشخص شده استقرار داشتند بلافاصله وارد عمل شده و در کمترین زمان ممکن برق‌دار و شبکه بحالت پایدار برگشت.

وی یادآور شد: در این عملیات ۳۰ اکیپ عملیاتی متشکل از ۱۱۰ نفر با بهره‌گیری از  ماشین آلات سبک عملیاتی و ماشین سنگین عملیاتی از قبیل جرثقیل و بالابر  اقدام به بازسازی، ترمیم شبکه و تاسیسات آسیب دیده کردند.
وی افزود: آمادگی همه دستگاههای اجرایی، فرمانداران شهرستانها در کنار برنامه ریزی خوب مجموعه استانداری از نقاط قوت بحران اخیر بود که از همه دست اندرکاران بویژه معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری بوشهر تقدیر و تشکر می گردد.
حشمتی ادامه داد: آمادگی قابل توجه تیم‏های عملیات نکته قابل توجه در بین نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است که بخوبی در این چند روز بروز و ظهور پیدا کرد لذا  از تلاشهای این عزیزان قدردانی می نمایم.
وی گفت: از مشترکان  محترم هم استانی نیز انتظار است در جریان بارندگی ها به منظور پیشگیری و تسریع در برقرای ارتباط با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر،  هرگونه اختلال در جریان برق را از طریق اپلیکیشن برق من و یا تماس با سامانه پاسخگویی ۱۲۱ گزارش نمایند.

منبع خبر
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0