پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 190
طرح شناسایی ماینرهای غیرمجاز در استان بوشهر با جدیت ادامه دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در راستای تامین برق پایدار مشترکان برق، طرح شناسایی ماینرهای غیرمجاز در این استان با جدیت ادامه دارد و در صورت مشاهده با عاملان آن برخورد قانونی صورت می‏ گیرد.
غلامرضا حشمتی روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۲ در دیدار با مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر اظهار داشت: طرح شناسایی ماینرهای غیرمجاز در استان بوشهر از سال گذشته در استان آغاز شده و به فراخور اهمیت طرح همچنان با جدیت در استان ادامه می‎یابد.
وی بیان کرد: در راستای ساماندهی انشعاب‎های غیرمجاز برق در استان طرح شناسایی انشعاب‏های غیرمجاز نیز شناسایی شده چراکه این انشعاب‏ها به دلیل خارج بودن از شبکه رسمی توزیع تامین برق پایدار را با اختلال مواجه می ‏کند.
حشمتی ادامه داد: در کنار این دو طرح و همچنین تقویت صورت گرفته در صنعت برق استان مدیریت مصرف نیز همواره باید به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار هم استانی‏ ها قرار گیرد چراکه عبور موفق از پیک بار بویژه در فصل تابستان تنها با مصرف بهینه محقق می‏ شود.
وی گفت: مدیریت مصرف به معنی محرومیت از دستگاه‏های برقی موردنیاز نبوده بلکه به معنی استفاده همراه با مدیریت این دستگاههااست.
حشمتی اظهار داشت: برای نمونه در ساعت ۱۲ لغایت ۱۸ که به عنوان پیک بار مصرف اعلام شده می طلبد استفاده از لوازم با مصرف بالا مانند اتو، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و جاروبرقی در ساعت‏ های دیگری انجام شود.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت نور طبیعی برای روشنایی خانه از دیگر راهکارهای کاهش مصرف برق است که با مدیریت مناسب می‏ توان از این ظرفیت بخوبی استفاده کرد.
حشمتی اظهار داشت: در این زمینه انتظار است رسانه‏ های دیداری و شنیداری نیز برای تحقق مصرف بهینه برق فرهنگ سازی لازم را داشته باشند چراکه با کاهش تولید برق  بدلیل کاهش میزان بارش‏ ها مدیریت مصرف از راهکارهای اجتناب ناپذیر برای عبور موفق از پیک بار تابستان است.

منبع خبر
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0