پورتال سازمانی

پرتال سازمانی

پورتال هوشمند

پنج‌شنبه, 29 فروردين 1398
میزان رضایت مراجعان از خدمات
  شهروند گرامی؛ خواهشمند است با پاسخگویی دقیق به پرسشنامۀ حاضر، ما را در ارتقای کیفیت خدمات یاری فرمایید.
  تاریخ :  1398/01/29
    
  محل مراجعه:  
  نام واحد:  
  جنسیت :  
  سن :  
  تحصیلات :  
  شغل:  
  عنوان درخواست:  
  دفعات مراجعه برای دریافت خدمات در سال اخیر:  
   لطفا میزان رضایت خود از هر یک از موارد زیر را مشخص فرمایید.
  محور سنجش  پرسش  
  شفافیت فرایندی  1- نحوۀ اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار  
    2- نحوۀ اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت  
    3- انجام کار براساس ضوابط اداره و عدم دخالت قضاوت های شخصی  
  
  پاسخگویی و مسئولیت پذیری  4- نحوۀ رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه  
    5- امکانات ارائۀ خدمت  
    6- به موقع بودن و شفافیت در رسیدگی به درخواست ها و شکایات  
    7- راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعان و پیگیری وضعیت درخواست  
  
  تسلط بر فرآیند  8- دقت کارمند در انجام کار به گونه ای است که نیاز به دوباره کاری نباشد   
  
  زمان فرآیند   9- تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت   
    10- تعهد و پایبندی به مدت زمان ارائۀ خدمت که در فرم درخواست ذکر شده است.  
    11- میزان مراجعه به بخش های مختلف برای دریافت خدمات   
  
  نظام مند بودن فرآیند   12- سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمات   
    13- دریافت مدارک و اطلاعات به طور کامل و عدم نیاز به مراجعات بعدی برای تکمیل آن  
  
  
  
  
  ارسال

5.3.4.0
V5.3.4.0