پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ 
اطلاعیه مهم شركت توزیع نیروی برق استان بوشهر

 شرايط بحراني ناشی از شیوع  کرونا سلامت همكاران و همه مردم در اولويت برنامه ريزي كاري این شرکت قرار دارد و برای تحقق این مهم ضمن تاكيد بر رويكرد صددرصدي ارائه خدمات غير حضوري، در مورد قرائت در روزهاي باقيمانده خصوصا در مناطق با آلودگي بالا، روش‌هاي خود اظهاري مشتركين (خانگي و تجاري كه امكان قرائت از دور ندارند) و درصورت عدم پاسخگويي برآورد انرژي مصرفي با توجه به مصرف دوره هاي مشابه  پيشنهاد شده تا از این طریق بتوانیم گامی ارزشمند در راستای گذر از بحران کنونی برداریم.

به علت مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا برای مشترکان محترم، به اطلاع می‌رساند در این زمینه تمهیدات ویژه از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بدین شرح لحاظ شده است:
۱- براساس بخشنامه شرکت توانیر توسعه خدمات غیرحضوری خصوصا پیگیری وصول مطالبات بصورت تلفنی و  پیامک و همچنین تقسیط و دادن مهلت به مشترکان محترم در دستور کار قرار گرفته است.
۲- عدم سخت گیری برای وصولی مربوط به دوره جاری برای مشترکان خوش حسابی که از دوره‌های قبل به شرکت برق بدهی ندارند.
۳-در جهت تامین هزینه‌های صنعت برق از کلیه رئوسا و مدیران ارگانهای دولتی و وابسته به دولت تقاضا می شود با پرداخت بدهی برق مصرفی، این شرکت را در تامین برق پایدار مشترکان یاری کنند.
۴- برای گروه‌های اجرایی نیز وسایل بهداشتی لازم از قبیل ماسک و دستکش  تامین شده و همچنین شماره تماس هر کدام از مدیریت های برق استان بوشهر و همچنین تلفن گویای شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با شماره ۲۰_ ۳۳۳۳۲۷۱۹ پاسخگوی مشترکان محترم هم استانی است. ان شالله این بحران را هم با سلامتی و سربلندی پشت سر بگذاریم.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0