جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 398
نمونه گیری تست ویروس كرونا از پرسنل شركت توزیع نیروی برق استان بوشهر انجام شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر : نمونه گیری تست ویروس کرونا جهت شناسایی بیماران مبتلا به کووید۱۹، از کارکنان شرکت با همکاری  علوم پزشکی استان بوشهر در محل ستاد شرکت توزیع نیروی برق انجام شد.   
مهندس مذکوری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی های  گرامی و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت مولای متقیان حضرت علی( ع) بیان داشت: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و استان بوشهر، شرکت توزیع نیروی برق استان  با اتخاذ تدابیر لازم و همگام با مسولین و مردم شریف استان، رعایت پروتکل ها ودستورالعمل ها ی بهداشتی  را به منظور مقابله با این ویروس در سرلوحه برنامه کاری خود قرار داد.    
مهندس مذکوری بیان کرد:  به مدیریت و کارکنان علوم پزشکی و کادر درمان استان بوشهر که در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند خداقوت عرض نموده  و  بابت همکاری  در جهت نمونه گیری از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تشکر و قدردانی می گردد.
وی اعلام کرد: انجام نمونه گیری تست کرونا طی سه روز کاری و با رعایت فاصله اجتماعی و موارد بهداشتی  و باهدف صیانت از همکاران انجام  می شود. وی اظهار داشت : از ابتدای اسفند ماه و بلافاصله بعد از اعلام شیوع این ویروس شرکت توزیع با تشکیل کمیته مبارزه با کرونا اقدامات پیشگیرانه لازم  برای پیشگیری از ابتلای پرسنل و تداوم خدمت رسانی به مردم  از قبیل حذف جلسات، لغو کلیه ماموریتها، تعطیلی مهمانسراها، تهیه لوازم و اقلام بهداشتی پرسنل صف و ستاد، راه اندازی کارگاه تولید ماسک ، تب سنجی و کنترل مبادی ورودی شرکت، ارائه خدمات ازراه دور به ذینفعان و همکاری در ضدعفونی معابر شهری با استفاده از ماشین آلات خود با جدیت اقدام و همچنان در حال تداوم خدمت رسانی می باشد. وی در ادامه : با قدردانی از کارکنان و حافظان سلامت مردم خاطر نشان کرد که صنعت برق همیشه بیدار نیز با  تلاش های شبانه روزی خود و انجام تمهیدات لازم در کنار کادر درمان  تامین برق مطمئن و پایدار مراکز درمانی و مردم شریف استان را انجام میدهند.
مهندس مذکوری درپایان افزود: ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی ملت عزیز ایران خصوصا کسانی که درگیر با بیماری هستند از همه مردم استان بوشهر تقاضا نمود با توجه به در پیش بودن تابستان و افزایش مصرف برق، با مصرف بهینه برق خادمان خود در صنعت برق را در جهت خدمت رسانی یاری نمایند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0