جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 164
نشست كمیته پدافند غیر عامل شركت توزیع برق بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، نشست کمیته پدافند غیر عامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر با حضور مدیر کل بحران و پدافند غیرعامل شرکت توانیربرگزار گردید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق در این رابطه اظهار داشت: با توجه به ضرورت حفظ آمادگی کامل جهت مقابله با هرگونه شرایط غیر عادی لازم است  دیزل ژنراتور دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان سرویس و آماده در مدار قرار گرفتن باشند. 

اردشیر مذکوری بیان کرد: در ارتباط با تمهیدات سایبری در زمینه تامین انرژی برق ضمن حفظ آمادگی کارکنان فناوری اطلاعات و دیسپاچینگ برای شرایط بحرانی بایستی پیش بینی  لازم با حضور کارشناسان مربوطه صورت پذیرد.

وی ادامه داد: برای اجرا طرح فهام و کنتورهای هوشمند و همچنین قبض سبز راهکارهای مورد نیاز در نشست کمیته پدافند غیر عامل شرکت برق ارائه شد.

وی افزود: در ارتباط با مراقبت‌های ویژه از مرکز دیسپاچینگ نیز مقرر شد ساز و کارهای لازم پیش بینی‌شود. 

 مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت توانیر نیز گفت: در ارتباط با استفاده از دیزل ژنراتورهای اضطراری برق در شرایط بحرانی ساز و کار لازم برای استفاده از این منبع تامین انرژی انجام شده است.

علیرضا خیامی : در ارتباط با زیرساخت های موردنیاز ارائه خدمات راه دور به مشترکان  و لزوم تقویت و کنترل ایمنی بسترهای خدمات رسانی در این حوزه مطالبی بیان نمودند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0