پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 337
مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان بوشهر از پروژه های صنعت برق در تنگستان بازدید كرد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر روز پنجشنبه در بازدید از شهرستان تنگستان از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه های این شرکت  قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، اردشیر مذکوری در بازدید از مدیریت برق شهرستان تنگستان اظهار داشت:  پروژه برقرسانی به چاه های  کشاورزی تنگستان با احداث ۱۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و 9 میلیارد ریال اعتباربا پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصد اجرایی شده است.

 وی بیان کرد: در بخش توسعه شهری و بهره برداری، از محل اعتبارات داخلی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار  جهت توسعه شبکه برق رسانی اهرم هزینه شده است.

مهندس مذکوری یادآور شد: این پروژه شامل یک کلیومتر و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و۹۰۰ متر شبکه فشار متوسط است که اکنون ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سایر پروژه ها نیز تا قبل از پیک ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: سفرهای شهرستانی به منظور رصد کاستی هاو مشکلات اجرای پروژه ها انجام میشود و باید تمامی تلاش خود را جهت آماده سازی شبکه برق جهت عبور از پیک تابستان ۹۹ انجام دهیم. همچنین با کنترل و نظارت کافی در اجرای باکیفیت پروژه ها تسریع لازم انجام شود.

مذکوری اظهار کرد: در سالی که  رونق تولید نام گرفته، بخشی از این مسئولیت بر دوش صنعت برق است که  با تامین برق پایدار و مطمئن رسالت مهمی در تحقق این فرمایش مقام معظم رهبری دارد.

وی در پایان بازدید از همه مسئولین شهرستان تنگستان خصوصا فرماندار پرتلاش این شهرستان و تمامی همکاران ، پیمانکاران و دست اندر کاران عرصه  خدمت رسانی به مردم عزیز تشکر و قدر دانی نمود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0